ارسال و دریافت سریع پیامک(sms) بدون محدودیت

شما می توانید بدون هیچ محدودیتی و به سرعت ارسال و دریافت پیامک( اس ام اس) داشته باشید. همچنین انواع روش های ارسال پیامک ( اس ام اس ) در این سامانه گنجانده شده است.

پیاده سازی سیستم ها و راهکارهای خدماتی، شرکتی و سازمانی

با استفاده از ویژگی ها و ابزارهای کارآمد این سامانه می توان انواع راهکارها و سیستم های خدماتی ، منشی پیامکی ، سرویس های یادآوری و... را پیاده سازی کرده و سامانه را برای استفاده از انواع خدمات سفارشی کرد.

واسط کاربری کارآمد، استاندارد و کاملا فارسی

این سامانه با واسط کاربری مناسب ، کارآمد و استاندارد خود تجربه استفاده خوبی را برای کاربران آن رقم می زند. همچنین محیط کاربری این سامانه کاملا فارسی بوده و راهنمای هر بخش در صفحه مربوطه در دسترس است.

اتصال سامانه به نرم افزارها، سرویس های تحت وب و موبایل

این سامانه می تواند از طریق API و وب سرویس ارسال و دریافت پیامک به نرم افزارها و سرویس های تحت وب و موبایل متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک را برای این سرویس ها از طریق اینترنت مهیا سازد.

مشاهده و مدیریت کامل تراکنش های مالی و گردش حساب

از طریق سامانه می توانید تراکنش های مالی خود همچون شارژ حساب ، ارسال پیامک ، بازگشت اعتبار، خرید شماره و غیره را با تمام جزئیات مشاهده و مدیریت کنید.

سفارش، تمدید حساب و شارژ اعتبار پیامک بصورت اینترنتی

برای سفارش و تمدید حساب خود می توانید بصورت اینترنتی و آنلاین از طریق کارت های عضو شبکه شتاب اقدام کنید و همچنین شارژ اعتبار پیامک سامانه بصورت آنلاین امکان پذیر است.



مدیریت کامل پیامک های ارسالی و دریافتی
شما می توانید از طریق سامانه پیام رسان پونه کلیه پیامک های ارسالی ، دریافتی وحذف شده خود را بر حسب تاریخ خاص مشاهده و مانیتور کنید. همچنین می توانید گزارشی از پیامک های سامانه برحسب شماره فرستنده و گیرنده و متن پیامک داشته باشید و از آن خروجی اکسل تهیه کنید.
 
اسناد و راهنمای کامل استفاده از سامانه
تمام بخش ها و قسمت های سامانه پیام رسان پونه دارای راهنمای سریع استفاده است. همچنین راهنمای کامل و کلی استفاده از سامانه در بخش پشتیبانی سامانه در دسترس قرار گرفته است. راهنمای کامل وب سرویس ارسال و دریافت سامانه پیام رسان پونه از طریق همین صفحه در دسترس است.
 
پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته
سامانه پیام رسان پونه بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته به طور دائم پشتیبانی و حمایت می شود. سیستم پشتیبانی داخلی مبتنی بر تیکت و ایمیل ، مسیر ارتباطی و پشتیبانی با کاربران می باشد. همچنین پشتیبانی تلفنی و ارتباط زنده از طریق وب سایت پیام رسان پونه در ساعات اداری آماده خدمت رسانی و پشتیبانی می باشد.
 
تولید محتوا و خدمات ارزش افزوده
سامانه پیام رسان پونه از ویژگی تولید محتوا و خدمات ارزش افزوده استفاده کرده و کسب درآمد کنید. خدماتی همچون سرویس ارسال شعر، لطیفه پیام های سلامتی ، وضعیت آب و هوا، دیکشنری آنلاین، قیمت خودرو، اطلاعات پرواز، جستجوی دامنه، قیمت ارز و سکه و رتبه درگوگل.
 
تعریف و مدیریت کامل مخاطب در سامانه
از طریق این ویژگی می توان به تعداد دلخواه مخاطب ایجاد کرده و آن ها را در گروه های مختلف سفارشی و مدیریت کرد. همچنین می توانید مخاطب های خود را از طریق فایل اکسل مطابق راهنما، در سامانه وارد کنید.
 
تعریف و مدیریت کامل کاربران سامانه
شما می توانید برای سرعت بخشیدن به کارهای خود یک یا چند کاربر دیگر در سامانه ایجاد کنید تا وظایف شما را انجام دهند. می توانید برای هر کاربر به میزان دلخواه اعتبار و دسترسی لازم را اختصاص دهید.
 
کنترل از راه دور سامانه از طریق پیامک
شما می توانید از طریق موبایل و سیستم پیامک خود برخی از ویژگی های سامانه را همچون ارسال تکی، گروهی ،آگاهی از میزان اعتبار ، پیامک های دریافت شده و ارسالی، جستجوی مخاطب و استعلام شماره را کنترل و مدیریت کنید.
 
نسخه ها و سرویس های کاربری متفاوت
سامانه پیام رسان پونه نسخه ها و سرویس های کاربری متفاوت ، گوناگون با ویژگی های مختلف ارائه کرده است تا همه نوع استفاده و کاربری را در برداشته باشد. همچنین برای پیاده سازی انواع راهکارها و سرویس های پیامکی پلن ها و نسخه های شخصی سازی شده و سفارشی ارائه می کند.
 
امکان مشاهده نسخه نمایشی سامانه
شما می توانید قبل از خرید و سفارش سرویس ، نسخه نمایشی و دمو سامانه پیام رسان پونه را به طور کامل مشاهده و تست کنید. همچنین بعد از ثبت سفارش تا 24 ساعت مهلت تست سامانه خود را خواهید داشت.